Nikol a Pája v Rakouském Buersbergu

04.08.2012 12:00

Ahoj, tady Jirka Chvojka,

tady píšu, že jsme úspěště se strejdou Radanem odvezli výpravu českých gymnastek do Rakouska na jejich letní tábor, který tam vede jedna správná sokolí babička Boženka. Odjížděli jsme v 5 hodin ráno dne 3.8.2012. Radan byl v 5:00 připraven naložit ve Dvoře Králové paní Andreu Erbenovou a její svěřenkyně. Já jsem byl v 5:00 ráno na vlakovém nádraží tady v Náchodě pro děti z Police n. Metují. Po cestě jsme ještě brali paní Hanku a další děti z Mělníka, kteří na nás čekali u velkovýkrmny McDonalds na Černém mostě... Cesta byla celkem příjemná, dosti jsme zastavovali, aby se nám naše zlatíčka nepočůrala a neumírala hlady a žízní. Z Náchoda až tam to je celkových 800km (včetně objížděk ucpaných obchvatů Mnichova a toho druhého velkého města, už nevím jak se jmenovalo)... Přijeli jsme tam nějak okolo 17-té hodiny. Děcka byla celkem v dobré náladě, ani nebyla unavená. Všichni jsme se osobně přivítali s náčelnicí Boženkou a pak už jsme se o děti neměli šanci moc starat, protože byli pod velením Boženky. Děti se ubytovali, my dospělí jsme se tam u stolu seznámili s ostatními vedoucími. Pak se podával výtečný bramborový guláš (na fotkách v albu na galerii). Po večeři si pak děti šli vybalit věci na pokoje a já s Radanem jsme hned chytli "černou směnu" na mytí nádobí po večeři...Pak následovala první schůze vedoucích s Boženkou. Tam se rozdělily úkoly pro vedoucí, atd... A já jsem pak, až děti měli večerku a byly na pokojích, skočil do auta, a vyrazil jsem směrem domů do Náchoda. Radan tam zůstal, tak doufáme všichni, že budou kvalitní a zdařilé fotky z různých akcí. Já tam pro ně pak zase pojedu (asi v pátek už, abych s nimi do neděle byl a taky něco vyfotil). Pak do fotoalba dodáme další fotky, až to vycucneme z foťáků...

... po příjezdu našich dětí fotky samozřejmě jsou, ale je jich moc. Přebíráme to a doplníme do fotogalerie...

 

                                                                            Jirka Chvojka.